티스토리 뷰

[오늘의 영어회화]
I'll draw up the contract.
제가 계약서를 작성하겠습니다. 영어로.. 

How did the meeting go about outsourcing?
외주 발주에 대한 회의는 어떻게 되었나요?

I just got the go-ahead on it. 
방금 진행하라는 승인을 받았어요.

Great. I'll draw up the contract. 
잘됐네요. 제가 계약서를 작성하겠습니다.

Okay. Let me call the company to arrangeanother meeting. 
네. 저는 다시 만날 일정을 잡으러 그 회사에 전화할게요.

Do you have their certificate of business registration? 
그 회사의 사업자 등록증을 가지고 계세요?

Yes, I do. 
네, 가지고 있어요.

출처: Easy English (저자: 김태연)